PRZEGLĄD SHOPPINGOWY - BIAŁE SNEAKERSY + #INSPIARTION


Białe buty to moje małe uzależnienie. Kocham je całym sercem! Za każdym razem jak postanawiam kupić sobie jakieś buty kończy się tym, że w szafie ląduje kolejna para białych sneakersów. A za co je tak ubóstwiam? Za ich uniwersalność, na przykład jeżeli ubiorę je do eleganckiej stylizacji czuję, że nadają mi nonszalanckiego luzu, ale i tak uważam, że  najlepiej sprawdzają się w casulowych lookach :) Zobaczcie sami na samym, na dole posta przygotowałam małą dawkę inspiracji. W dzisiejszym przeglądzie shoppingowym  pomieszałam sneakersy z wyższej półki z tymi z tej bardziej przestępnej cenowo, mam nadzieje, że moje propozycje spodobają się Wam i  tak jak ja pokochacie białe sportowe buty ;) 










 GÓRA/ OD LEWEJ STRONY: 


DÓŁ/ OD LEWEJ STRONY 


 GÓRA/ OD LEWEJ STRONY: 


DÓŁ/ OD LEWEJ STRONY: 










Oliwia Kuriata, mail: babybluecoat@gmail.com 

Prześlij komentarz
Obsługiwane przez usługę Blogger.