#TOP10 - THE BEST DRESSED CELEBRITIES ON THE RED CARPET


O tej noc mówią wszyscy, kreacje gwiazd są na językach nie tylko Hollywood, ale i całego świata. Portale internetowe szaleją, zdjęcia z czerwonego dywanu obiegają cały Instagram, a to dlatego, że co roku w ostatnią niedzielę lutego odbywa się gala wręczenia Oscarów. Kobiety wyglądają olśniewająco. Idealne makijaże, suknie od najlepszych projektantów. Chanel, Dior, Tom Ford i wiele innych. Ale niestety nie wszystko, zawsze idzie tak pięknie, zdarzają się wpadki które nie znikają przez najbliższy miesiąc z pierwszych stron gazet (również tych internetowych!). Ja natomiast od rana zastanawiałam się, która kreacja zrobiła na mnie największe wrażenie i nie mogłam się zdecydować, dlatego stworzyłam #top10.  Wszystkie kreacje są przepiękne, oryginalne i niepowtarzalne, zresztą zobaczcie sami... Oto moja #itlist z nocy wręczenia Oscarów. 


 1.KELLY RIPA


2. JENNIFER LAWRENCE - DIOR HAUTE COUTURE


3. JULIANNE MOORE - CHANEL HAUTE COUTURE


4. SAOIRSE RONAN - CALVIN KLEIN


5. NAOMI WATTS - ARMANI PRIVE 


6. RACHEL MCADAMS - AUGUST GETTY ATELIER


7. MARGOT ROBBIE - TOM FORD 


8. JENNIFER GARNER - VERSACE 


9. LADY GAGA - BRANDON MAXWELL


10. CHARLIZE THERON - DIOR HAUTE COUTURE 



babybluecoat@gmail.com