"Żałuję, że nie ja wymyśliłem dżinsu. Jest jeszcze bardziej seksowny niż praktyczny" Yves Saint Laurent.

4/10/2015

"Żałuję, że nie ja wymyśliłem dżinsu. Jest jeszcze bardziej seksowny niż praktyczny" Yves Saint Laurent.

Nadeszła era, w której na nowo zakochujemy się w jeansach i zaczynamy je doceniać. Poszukujemy modelu, który do nas idealnie pasuję, podkreśla nasze atuty i ukrywa małe niedoskonałości. Denimowy look zaczął posiadać nowe seksowne oblicze. Możemy nosić przykrótkie rurki jak Brigitte Bardot, boyfriendy tak jak  Marilyn Monroe i prezentować się tak dobrze, jak aniołki Charliego w dzwonach. Jeansy znów wstrząsnęły światem mody, ciągle o nich słyszymy i czytamy, czerpiemy inspiracje z pism dla kobiet, blogów i instagrama. Ja tym razem postawiłam na vintage, wygrzebałam z starej szafy mojej mamy jasne high waist'y i zestawiłam je z bluzką w granatowo-białe paski.





BLUZKA - Stradivarius

  SPODNIE - Vintage 

 BUTY - BucikiDlaCiebie




You Might Also Like

0 komentarze