Bycie innym to nie jest wada

3/26/2015


Przez ostatnie dni dało się odczuć nadchodzącą wiosnę, dlatego postanowiłam odłożyć spodnie na bok i korzystając z pogody postawiłam na brązową spódniczkę, szary crop top z niskim golfem oraz jasny płaszcz z kolekcji H&M. Mieszkając w małym mieście nauczyłam się, że jeśli nie dostosowujesz się do panującej wśród młodzieży ulicznej mody, zwracasz na siebie uwagę, poddajesz się krytyce i ocenie. Ludzie patrzą na ciebie przez pryzmat marki i wartości twoich butów. Nie zwracając uwagi na to co myślą inni ja staram się pokazać swój styl, nie bać się wejść do autobusu z podniesioną głową i bijącą pewnością siebie. Widząc dziewczyny w moim wieku, które stoją na przestanku ubrane prawie identycznie i tylko spoglądające na mnie z pogardliwym uśmiechem, pozostaje mi tylko cieszyć się, że zostałam zauważona. BYCIE INNYM TO NIE JEST WADA, wręcz przeciwnie. Dlatego nie bójmy się pokazywać siebie i tego co nam się podoba! 
Zacznij działać noś to na co masz ochotę, jeśli kochasz dzwony to je ubierz, nieważne, że będziesz jedyną osobą w szkole, która takie posiada, ważne, że będziesz SOBĄ. Nie zapominaj o własnym stylu i o własnej wartości. 








PŁASZCZ - H&M

CROP TOP - H&M

SPÓDNICA  - KappAhl

KAPELUSZ - Pimkie 

BUTY - Adidas Superstar







You Might Also Like

0 komentarze